PDA

View Full Version : any one know any legal stuff?



GinnyKay
02-25-2008, 05:35 PM
This is my first post in a while, and I am pissed beyond belief.

I am planning on getting in a fight this next weekend, only problem is the other girl is pregnant, but she is the one starting it. And, as my aunt said, "Her face aint pregnant" but still, I am worried about her going and drinking and doing drugs then having a miscarriage and blaming it on me.

I already have been talking to some of my loves back in BCS and discussing the plan, just so I know I dont cause any harm to the baby. Keep punches to the face, if falls I already have 4 people ready to catch her and put her right back up. If she runs at me, grab her and put her in a head lock, only problem is this is only in theory and there is too much crap that can happen that can have me be to blame.

i dont know, I really need to find out some legal stuff and older person's** advice on this matter.


All I know is that, if I dont get it over with now, she is going to keep messing with me and saying shit just to piss me off to where I wind up fighting her when she is in her 2nd and 3rd trimester***, where there is some real problems that can happen.

**Still a minor you guys get to go out and have fun so not an insulting older, just needed to add that for reference

***The girl is 5 weeks pregnant, 6 whenever I will see her again, if I dont decide to drive up tonight and miss school tomorrow.

DJPowder1200
02-25-2008, 05:47 PM
as your bartender i advise you to tie her up and put her feet in wet cement until it hardens, and then drop her off the end of a pier.

hell, give her some scuba gear with an hour or so worth of breathable air, just for good measure. let her think about it.

that is all

NeonEmu
02-25-2008, 05:50 PM
Sounds like you need to not fight her if you're that concerned about the whole thing. Stupid high school drama is STUPID.

Bitch needs to keep her legs shut, anyway.

bizzo
02-25-2008, 05:56 PM
This is my first post in a while, and I am pissed beyond belief.

I am planning on getting in a fight this next weekend, only problem is the other girl is pregnant, but she is the one starting it. And, as my aunt said, "Her face aint pregnant" but still, I am worried about her going and drinking and doing drugs then having a miscarriage and blaming it on me.

I already have been talking to some of my loves back in BCS and discussing the plan, just so I know I dont cause any harm to the baby. Keep punches to the face, if falls I already have 4 people ready to catch her and put her right back up. If she runs at me, grab her and put her in a head lock, only problem is this is only in theory and there is too much crap that can happen that can have me be to blame.

i dont know, I really need to find out some legal stuff and older person's** advice on this matter.


All I know is that, if I dont get it over with now, she is going to keep messing with me and saying shit just to piss me off to where I wind up fighting her when she is in her 2nd and 3rd trimester***, where there is some real problems that can happen.

**Still a minor you guys get to go out and have fun so not an insulting older, just needed to add that for reference

***The girl is 5 weeks pregnant, 6 whenever I will see her again, if I dont
decide to drive up tonight and miss school tomorrow.



somewhere through the past few weeks i missed how exceptionally trashy you are little miss KY.

i never waste my time arguing with such filth. now i know better.

plz beat her up and go to jail for 20 yrs. you will not be missed.

GinnyKay
02-25-2008, 05:58 PM
Yeah, expessially since this whole shit is about her ass telling me that I am a liar about her saying that she and my ex [her new bf] cheated on me together. Really I was just wanting to prove that I didnt lie, so I sent her a print screen of her message to me, and told her not to say shit about me.

Now she has started this whole thing about how she isnt scared of me, and will get "Hughey Baby" to kick my ass and shit and how it doesnt matter what I say cause she has him now, which the problem is, I want to be his friend; not his lover, I have had plenty of chances to get back with him, and I havent taken them yet.

Eh, she got pregnant, then he had his first time with her. and she calls me a ho? xD Im all good now. =] I am going to wait for her to start the shit, then maybe she will learn to keep her mouth shut.

bizzo
02-25-2008, 06:05 PM
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:WtvRXWrW1Q41XM:http://www.bubblegoose.com/Poop/poop_06-23-2003.JPG

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:SS7mxVnm6BMfHM:http://pl.atyp.us/pictures/australia/poop.jpg

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:nRJeHB4NlkNKQM:http://www.mrpoop.com/images/longpoop.jpg


ginnyKY has herpes

DjExotic
02-25-2008, 06:24 PM
if i was you. i wait til she have the baby. then fight her. because once you go to jail. they going to charge you for killing the baby. i know some stupid bitches who got into a fight with a girl who is pregnant. not worth it.

theprocess
02-25-2008, 06:28 PM
I suggest you find a way to involve a midget stripper, and then call Jerry Springer. He always seems to have good advice for these situations....

GinnyKay
02-25-2008, 06:28 PM
Thats my plan, unless she decides to punch me first; then I will let her hit me again. Then finally I will put her against a wall and scare the shit out of her, then I will just let her be until after the pregnancy.

GinnyKay
02-25-2008, 06:29 PM
I suggest you find a way to involve a midget stripper, and then call Jerry Springer. He always seems to have good advice for these situations....

Ha ha. That would work, I just need to add a tranny as well. =]

Then i will definitly get on it.

DJPowder1200
02-25-2008, 07:01 PM
kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill

Wyld Stallyns
02-25-2008, 07:06 PM
this is some Jerry Springer shit!

JERRY! JERRY! JERRY! JERRY! JERRY! JERRY! JERRY!

AOS
02-25-2008, 07:08 PM
Dude. Srsly? I wasted 1 minute of my life reading this. This shit is retarded, the actual words to come out during the act of shit-talking has yet to ever kill anyone. So what, girl talked some shit. Sounds like she's already got one motherfucker of a comeuppance on the way in about 8 months. Fuckin' walk away, be an adult about it and just take pleasure in the fact that bitch is gonna have some horrific gas, morning sickness, leaky titties, the death of any sort of social life, and hemorrhoids to contend with.

JustJoe
02-25-2008, 07:35 PM
I hate to admit this, but :agree:

DJPowder1200
02-25-2008, 07:54 PM
haha....leaky titties

Seshmarls
02-25-2008, 08:08 PM
talking about it makes it premeditated assult do not do ANYTHING! you will be charged with a felony.

DJPowder1200
02-25-2008, 08:11 PM
kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill

SUPERKING
02-25-2008, 08:54 PM
sorry ginny but Captain bring down and the buzzkillz are right. although i would be able to laugh for a week straight after witnessing such an event it would probably endup in tears for you. dont buy in to it, she is baiting you so she can get simpathy if she loses and (maybe she wants to lose the baby under "those circumstances") and if she wins somehow (i not debating if she can beat you or not) she will keep talking shit about how she beat you, and in situations like this a fight will beget a fight will beget another fight. so... its best not to..... so there:p

STEVEN*512
02-25-2008, 08:58 PM
She said come in, it's unlocked!
I walked in and all I smelled was Liz Claiborne
And seen her spread across the bed naked watching gay porn
She said come her big boy, lets get acquainted
I turned around to run, twisted my ankle and sprained it
She came at me at full speed, nothing could stop her
I shot her five times and every bullet bounced off her
I started to beg no, please let go
But she swallowed my fucking leg whole like an egg roll
With one leg left, now I'm hopping around crippled
I grabbed my pocket knife and sliced off her right nipple
Just trying to buy me some time, then I remembered this magic trick
Den den den den den den, go go gadget dick!
Whipped that shit out, and ain't no doubt about it
It hit the ground and caused an earthquake and power outage
I shouted now bitch, lets see who gets the best!
Stuff that shit in crooked and fuck that fat slut to death

Cindersadnb
02-25-2008, 09:13 PM
I seriously cannot believe I just read this. Be a fucking adult and walk away, seriously.

Tiegur
02-25-2008, 09:39 PM
Dude. Srsly? I wasted 1 minute of my life reading this. This shit is retarded, the actual words to come out during the act of shit-talking has yet to ever kill anyone. So what, girl talked some shit. Sounds like she's already got one motherfucker of a comeuppance on the way in about 8 months. Fuckin' walk away, be an adult about it and just take pleasure in the fact that bitch is gonna have some horrific gas, morning sickness, leaky titties, the death of any sort of social life, and hemorrhoids to contend with.

Haha for real. I cant really tell if you actually care about this person. either way if your in some sort of dispute, Desantnik is right, shes pregnant. You win. Shes about to undergo enough pain as it is. now if you want to be fair about it i suppose you could go get yourself knocked up and have a sumo match, i duno. this whole thread is hilarious to me.

Gum
02-25-2008, 10:20 PM
Yea, this is pretty odd to say the least. I had to scan twice and pinch myself to verify that this post was real.

In my personal advice (assuming this jerry scene is real) I would not even go there for the obvious reasons that should be screaming at you right now.

If you wanna fight someone fight this champ:

http://img.photobucket.com/albums/v210/Suicidal_Gum/For_Iku__sm.jpg


Yea, thats what I thought, I'll hook you up with a 2 piece quick, :lol:

-Gum-

Jesus F. Christ
02-26-2008, 12:51 AM
This is a worthless thread.
KY why did you feel the need to post this shit here?

FUCK!!!
I'm with Bizzo on this.

DJPowder1200
02-26-2008, 12:02 PM
hehe....KY....great stuff, that is....can stretch a fly's ass out across a fencepost with it.

c02
02-26-2008, 12:51 PM
Yeah, expessially since this whole shit is about her ass telling me that I am a liar about her saying that she and my ex [her new bf] cheated on me together.

if that's what this is all about ... then i should've been in a lot more fights ... weakness..

bizzo
02-26-2008, 01:01 PM
F A I L

Mack In the Box
02-26-2008, 01:06 PM
http://i22.photobucket.com/albums/b338/PitchShifta/shipment_of_fail.jpg

c02
02-26-2008, 02:21 PM
lol mack

killer dame
02-26-2008, 04:04 PM
two things:

1. i should give this to the police department

and

2.http://www.idigitalsales.co.uk/content/channelnews/images/little%20britain.jpg

GinnyKay
02-26-2008, 05:07 PM
Im not going to do anything now. I am tired of her, I already went to Cingular/AT&T and got her number blocked. Called the BCS police and let them know that she has been leaving me threatening voicemails now. [too much crap] and I refuse to drop down to her level anymore, yeah, I dont know why I even posted this shit honestly; I was upset and annoyed and I needed advice, and I do not know anyone down here yet and all my friends are up in BCS. So really, I am just trying to get my life set up down here; and this crap isnt helping me with my problems.

Yeah. I know that part is lame the whole ex thing, but it started as me saying my opinion of my ex losing his virginity to a pregnant ho. [I didnt know they were dating at the time] But honestly I just proved that she was lying to her bf and she didnt like it so I wound up getting in all of this. Really, I am sorry for wastin all of yall's time, this is one of the most retarded things I have ever posted. [admittance first step to cure] But eh, I am 16 I got time to learn.

Thank you guys, even the ones who say I fail, because yeah, this does. I am going up to BCS this weekend to get the rest of my shit out of my childhood home and leave it for good, no more residence there. But other than that, I am just hanging out with the people who I care about and chillin.

theprocess
02-26-2008, 06:57 PM
two things:

1. i should give this to the police department

and

2.http://www.idigitalsales.co.uk/content/channelnews/images/little%20britain.jpg


:rofl:hahahahaha! Your too much sis......

Gum
02-26-2008, 07:02 PM
Teknosounds: bitch slappin' the teenage angst, one post at a time.

:biggrin:

-Gum-

Mack In the Box
02-26-2008, 07:09 PM
http://wiki.urbandead.com/images/a/a7/Drama_Llama.jpg

DJPowder1200
02-26-2008, 07:26 PM
i still vote for cement boots and scuba gear, but i suppose giving peace a chance isn't a bad second choice.

AOS
02-26-2008, 08:24 PM
Says the guy who was on Judge Alex. :lol:

DJPowder1200
02-26-2008, 08:30 PM
yeah, my advice isn't meant to be given serious consideration. anyone who listens to me needs more than advice


now there's some good advice

perpetualnoize
02-26-2008, 09:58 PM
how lame. Pssh wtf happened to all that raver talk? LOL...Kids.

Cricket
02-26-2008, 10:28 PM
KY as Bizzo would call you.....


are you fucking kiddin me??????

and to think i actually opted out of changing my kids shitty diaper to read this, wow even that would have had a better out come.
please KY, get a life, i mean a real one not this K-MART blue lite specail crap.

bizzo
02-26-2008, 10:30 PM
how lame. Pssh wtf happened to all that raver talk? LOL...Kids.

GOOD FUCKING POINT!

"haye guyz, PLURRRRRRRR"


you not only publicly embarrass yourself, you also lie to yourself. you better get your shit straight or its going to be a long miserable (pathetic) existence.

Mack In the Box
02-27-2008, 12:05 PM
http://bp0.blogger.com/_IQOyP4JbXJQ/R1_ETAxnZII/AAAAAAAAAC0/Cba2kHndZiM/S300/badtopc.gif

tinkerbell1914
02-28-2008, 03:23 PM
I was going to go off on this subject. But then I realized that would be to low for me. Not worth it. I hope you can just stop and think. Now that would be a grown up thing to do!

Mack In the Box
02-28-2008, 03:34 PM
http://www.uncov.com/assets/2007/10/22/quad-fail.jpg

GinnyKay
02-28-2008, 04:22 PM
AGAIN PEOPLE!

You guys are continuing it... if you have a problem with it... walk away, just like you guys have been telling me....
Right...

anyways. Im over this shit now, I am getting over things and going to live my life away from BCS for the next 16 months and going to have the best fxing time for my senior year; least whats left of it.

Ps. I dont like making fun of the pregnancy thing, so please stop with it, it isnt a joke to me at all, and thats a big reason why I dont want to fight her at all, because if she fights within a year of her giving birth she can have the child taken away from her... [which is just cruel to the kid if I start/continue the crap]

Tiegur
02-28-2008, 04:27 PM
i think we're out of fail pictures.

AOS
02-28-2008, 04:52 PM
Oh no, there are plenty. BELIEVE me.

AOS
02-28-2008, 04:53 PM
http://img.photobucket.com/albums/v201/desantnik/LOL/failboat.jpg

AOS
02-28-2008, 04:54 PM
http://img.photobucket.com/albums/v201/desantnik/LOL/fail.jpg

JustJoe
02-28-2008, 04:55 PM
http://i154.photobucket.com/albums/s278/sirensbreakthesky/Mario_you_phail.gif

Mack In the Box
02-28-2008, 04:55 PM
http://i36.photobucket.com/albums/e35/omgitsvince/TruckOfFail.jpg

AOS
02-28-2008, 04:56 PM
http://img.photobucket.com/albums/v201/desantnik/LOL/15.jpg

AOS
02-28-2008, 04:56 PM
http://img.photobucket.com/albums/v201/desantnik/LOL/117471445228.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 04:56 PM
http://i266.photobucket.com/albums/ii271/heyitsmetim/Fail.jpg

AOS
02-28-2008, 04:57 PM
Damn we should have an OWNd challenge too while we're at it.

Mack In the Box
02-28-2008, 04:59 PM
http://i123.photobucket.com/albums/o296/TinyPalacio/FAIL.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 04:59 PM
http://i205.photobucket.com/albums/bb269/laharl777/fail-5.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:00 PM
http://www.viscerotica.net/pictures/commentary/ufail.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:00 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/ladderfail.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:00 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/offroadingfail.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:01 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/helmetback.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:01 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/dhfail.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:02 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/hurdletangle.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:03 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/failscreen.png

killer dame
02-28-2008, 05:03 PM
http://i148.photobucket.com/albums/s16/r3v3r3nd_album/fail1.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:03 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/fail_protest.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:04 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/frisbee-fail.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:04 PM
http://i161.photobucket.com/albums/t218/slipperyfish1000/fail.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:05 PM
http://i194.photobucket.com/albums/z219/eeyore102/fail.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:05 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/failagaincrane.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:05 PM
http://i150.photobucket.com/albums/s114/pidge02/fail.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:05 PM
http://i49.photobucket.com/albums/f259/rotaryracerfc33/fail.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:05 PM
http://www.lafferty.ca/wp-content/uploads/2007/05/fail-24.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:05 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/stairsfail.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:06 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/bush-fazendo-pose-burro-marcio-marciocamargoblogspotcom.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:06 PM
http://i36.photobucket.com/albums/e1/TheOneTrue567/FAIL.gif

killer dame
02-28-2008, 05:06 PM
http://i157.photobucket.com/albums/t41/cromwellcolinj/fattyFail.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:07 PM
http://img.photobucket.com/albums/v429/T_Reaver/FAIL.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:07 PM
http://i9.photobucket.com/albums/a59/penguinking3/fail.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:07 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/camerawrong-becca.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:08 PM
http://i118.photobucket.com/albums/o85/mikewill18/FAIL.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:08 PM
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/12/funny-pictures-about-to-fail.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:08 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/failflop.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:09 PM
http://i179.photobucket.com/albums/w281/PazuzuCthulhu/Fails/fail-4.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:09 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/02/frontwheel.jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:10 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/01/faceplant-dive.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:10 PM
http://i16.photobucket.com/albums/b13/shjack/YouFail.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:11 PM
http://arkive.us/img/fail..jpg

JustJoe
02-28-2008, 05:11 PM
http://failblog.files.wordpress.com/2008/01/groinbaseball.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:12 PM
http://i6.photobucket.com/albums/y242/emmamoonpotter/epic_fail.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:12 PM
http://tezndro.com/blog/wp-content/uploads/2007/12/fail.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:13 PM
http://i220.photobucket.com/albums/dd291/Mr_Floppyman/Fail/beachman.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:14 PM
http://i184.photobucket.com/albums/x29/juggalo_just/fail2eo3.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:15 PM
http://www.soggynoodles.com/pics/fail.jpg

killer dame
02-28-2008, 05:15 PM
http://i188.photobucket.com/albums/z316/DeamonX3/Fail.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:18 PM
http://i190.photobucket.com/albums/z35/royone_bucket/snake_FAIL.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:18 PM
http://i136.photobucket.com/albums/q188/Roflcopter_Man/Fail/117463805585.jpg

Mack In the Box
02-28-2008, 05:21 PM
http://i136.photobucket.com/albums/q188/Roflcopter_Man/Fail/1126407254751.jpg

Seshmarls
02-28-2008, 06:07 PM
Damn any one who made their own fail photos should head over to www.b3ta.com and enter in their comps

Seshmarls
02-28-2008, 06:30 PM
I failed at posting on the thread that failed :(

BusinessInAction
02-28-2008, 06:50 PM
She said come in, it's unlocked!
I walked in and all I smelled was Liz Claiborne
And seen her spread across the bed naked watching gay porn
She said come her big boy, lets get acquainted
I turned around to run, twisted my ankle and sprained it
She came at me at full speed, nothing could stop her
I shot her five times and every bullet bounced off her
I started to beg no, please let go
But she swallowed my fucking leg whole like an egg roll
With one leg left, now I'm hopping around crippled
I grabbed my pocket knife and sliced off her right nipple
Just trying to buy me some time, then I remembered this magic trick
Den den den den den den, go go gadget dick!
Whipped that shit out, and ain't no doubt about it
It hit the ground and caused an earthquake and power outage
I shouted now bitch, lets see who gets the best!
Stuff that shit in crooked and fuck that fat slut to death

that's beautiful man.
seriously, brought a tear to my eye.

theprocess
02-28-2008, 06:57 PM
:rofl:Yall are killing me! Mack, Killer, you guys are too much. Please, do continue....

bizzo
02-29-2008, 12:38 AM
http://img100.imageshack.us/img100/5553/gedrt4.jpg

oh yes.. thread saved.

theprocess
02-29-2008, 02:16 AM
http://img100.imageshack.us/img100/5553/gedrt4.jpg

oh yes.. thread saved.

The only thing that will save this thread is if Nick is merciful, and deletes it so we never have to see this shit again.....

Mack In the Box
02-29-2008, 11:50 AM
http://i172.photobucket.com/albums/w34/FrozenFlame751/FAILED%20SIGN/badthreadmotivator.jpg

Mack In the Box
02-29-2008, 11:50 AM
http://www.frontiernet.net/%7Erainh2o/bad%20threads/Gay%20Thread%20congrats.jpg

Mack In the Box
02-29-2008, 11:51 AM
http://i102.photobucket.com/albums/m82/tun4f15h/crappythreads5iw.jpg

Mack In the Box
02-29-2008, 11:52 AM
http://i147.photobucket.com/albums/r301/_phLOx/Thread%20replies/1170560428176kr2.jpg

Mack In the Box
02-29-2008, 11:52 AM
http://img.photobucket.com/albums/v255/Dairuka/BadThread.jpg

Mack In the Box
02-29-2008, 12:01 PM
http://i220.photobucket.com/albums/dd318/MeiFire/Random%20crap/BADNOOB.gif

Mack In the Box
02-29-2008, 12:01 PM
http://i31.photobucket.com/albums/c384/djyancey/1182661268886.jpg

Mack In the Box
02-29-2008, 12:02 PM
http://i14.photobucket.com/albums/a344/ThePerson98/tha70c54f8.gif

Mack In the Box
02-29-2008, 12:02 PM
http://i101.photobucket.com/albums/m77/saintjoey/Cats/1161382099-1161356741260.jpg

Mack In the Box
02-29-2008, 12:07 PM
http://i207.photobucket.com/albums/bb161/St3phano/fail/hrtb2ni.jpg

Mack In the Box
02-29-2008, 12:09 PM
http://i155.photobucket.com/albums/s283/HandsWithoutShadows/WK%20crawler/Thread%20Pics/120181320326.jpg

+10hitpoints
02-29-2008, 01:42 PM
MACK stopit already my sides hurt!!!

Mack In the Box
02-29-2008, 01:59 PM
ok, i will stop

I just didnt feel that this thread was worthy of me actually typing anything

now that the BS is over and ive coated it in a nice layer of Fail I think I can type now, LOL

Tiegur
02-29-2008, 02:56 PM
hahaha totaly worth it. never will i question the amount of fail pics again.

bizzo
03-01-2008, 06:17 PM
no offense mack, im sure you are a nice guy.. but all the pics with "fail thread" theme from you totally suck. did you make them?
sorry....

DJPowder1200
03-01-2008, 08:09 PM
no offense mack, im sure you are a nice guy.. but all the pics with "fail thread" theme from you totally suck. did you make them?
sorry....

haha....don't pull any punches.....tell the world how you REALLY feel

Mack In the Box
03-01-2008, 11:44 PM
wha???

im so hurt...

ok, not really

and no, i didnt make any of them

i thought they were pretty funny, but then im easily amused

everyone else seemed to like them too, but maybe im just seeing things...

ah well, its all good :)

bizzo
03-02-2008, 08:55 AM
:] i was just saying...
i know im not the only one.

Mach One
03-02-2008, 10:55 AM
http://img148.imageshack.us/img148/3437/careface3ob.jpg


my careface. let me show you it.

-_-

AOS
03-02-2008, 04:09 PM
lulz